DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

23 augustus 2010

ZEEHERINNERINGEN.


Na een rustige vakantie, met veel geknutsel en geschilder, weer terug in Nederland.
Het strand/zeekiekje is gemaakt met pastelpotlood.
De visjes zijn gehaakt met katoen.

2 opmerkingen:

Adriana zei

Wat een mooi schilderij zeg, heel kalmerend. De zachte tinten maakt het naar mijn mening ook heel fijntjes.

groetjes Adriana

Jeany zei

wat een mooi schilderij, je bent echt begaafd. bedewei, het is me gelukt je 'mee te nemen' en me als volger in te schrijven, enne, als je eens vragen hebt over blogger, kun je gerust vragen hoor, 2 weten er meer dan 1 :) groetjes van janine