DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

4 juni 2011

KOOLMEES, acrylverf.

Nav. mijn vorige post over de koolmees, kwam ik op het idee om het na te schilderen op een houten plankje.
Ik heb een wat dikker plankje genomen, zo, dat het "vogelhuisje" kan staan.

12 opmerkingen:

Hermien (Sproet) zei

Oooooo, ik moest echt 3keer kijken offie niet echt echt was, of toch een schilderij, wat een leuk idee!!! Wanneer begin je een winkeltje?;-)

Schattig!!!!

Unknown zei

Dat is echt heel erg leuk
Is hij voor binnen of buiten?

Jeany zei

nouuuuuuuuuuuuuu, je hebt het gehoord he, die klap van zo net.... dat was ik weer, iedere keer als ik bij jou kom kijken val ik van mijn stoel, meid............. dit moet je verkopen, patent op vragen, wat een geweldig leuk kado is dit voor zo'n woonwinkel, meidddddddddddddddddddddd toch. PRACHTIG!!!!

Anneke zei

Zooooo leuk, net echt!

Jolette zei

Jee Marleen, heb je dit geverfd?
Lijkt net echt...geweldig!

DEKAKADO zei

Hij kan zowel binnen als buiten en behalve staan kun je hem ook ophangen. Groetjes, Marleen.

Ascension zei

Un fantastico trabajo, me encanta.
besitos ascension

Anoniem zei

Wat is dit weer een echt Deka idee!!

Hardtikke leuk meid!

Ik lig naast Janine!!!!!!!

Knap gedaan, lijkt zo echt!!

Fijne creatieve week.

Liefs Thea♥

Anoniem zei

Leuk gemaakt en een goed idee van je.
Ga zo door met je creativiteit zusje.

Liefs je zusje

Elizabeth zei

he, he... ik heb het gevonden. Nou dat duurde wel even. Het is nauwelijks leesbaar, maar op een andere pc zag ik het heel vaag.. Dank je wel. Nog een vraag; selecteerd dit systeem zelf de toevoegingen of kun je dat sturen? Zelf gerelateerde items erbij zoeken? Ik zie nu dat het heel veel hetzelfde is. Wel leuk maar ik denk dat het fijn is als je kunt wijzigen.
Groetjes maar weer. en succes met je Award. Gaaf hoor en wel verdiend.

Erna zei

hallo, leuk dat je langskwam op mijn blog! de open dag is al voorbij..maar in september/oktober volgt er zeker weer een! Dus houd de website in de gaten en kom gezellig langs!
groetjes, Erna

vrouw Hommel zei

Wat heb je dit weer prachtig weergegeven, ademloos....
groet