DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

25 juni 2013

DECOUPAGE. KLAPROOS.

De klaprozen heb ik uit een servet geknipt.
Daarna heb ik de achtergrond , de steeltjes en ook de bloemen geschilderd/bewerkt met acrylverf.
 Hier heb ik op een grote onderzetter geplakt en geschilderd en dit weer op een canvas geplakt.

Op een theedoos.

Nog 2 onderzetters.

Op zelfgeschept papier.
Dit gaat nog een boekje worden.

In een plastic hanger, kleine onderzetters en het binnenste van een "bol" katoen.

Hier heb ik er een kaart mee gemaakt.

En dat alles met deze servetten, servettenlijm, acrylverf en een pennetje. (wit en zwart)
Ik heb alles met spuitlak bespoten.

3 opmerkingen:

susie zei

Dit is p-r-a-c-h-t-i-g Marleen !!

De bloemen komen overal meer tot uiting tov die op de serviet.
Knap werk hoor !

ida zei

Heel erg mooi!

groetjes Ida

Judy zei

Wat een creaties! Heel mooi!