DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

28 september 2010

VOGELHUISJE 2.

Om verliefd op te worden.
Ik heb het huisje gekocht bij Intratuin.
Deze keer is het beplakt met papier.
Het motief heb ik gedownload via Hobby-Handig.
Dit heb ik uitgeprint op gekleurd papier.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind hem hardstikke leuk geworden!! Trouwens je vorige ook!

Lijkt me ook erg leuk om te maken, zoiets!

Fijne dag, groetjes Thea

Jeany zei

daar mag vast geen vogeltje logeren :)) heel erg geod gelukt, groetjes van janine

Het Knuter Huuske zei

Erg Leuk!

Ik zag laatst ook al van die leuke vogel huisjes (volgens mij in het blas hobby handig)....
Ja, deze is Romantisch :)

Groetjes van Ivonne.