DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

28 februari 2012

JEROEN VAN KONINGSBRUGGE.


Het was zo spannend, ook al wisten wij de uitslag wel.

Dankjewel voor jullie lieve reakties en het meebeleven.

Amke heeft Jeroen geschilderd in haar eigen stijl.

Een echte Amke.:-)
Super!

17 opmerkingen:

Elizabeth zei

ik heb gekeken. Leuk om het via deze kant mee te maken. Knap en wat zul je trots zijn op je dochter!!!! Groetjes.Elizabeth

Ellie Knol zei

Leuk hoor!

Unknown zei

Ze heeft hem erg mooi geschilderd
Ik heb het programma niet gezien maar doe mijn best om het nog te kijken
Je mag trots zijn op je getalenteerde dochter

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een prachtig schilderij Marleen. Wat zul je trot zijn. Ik heb nog niet kunnen kijken maar wel opgenomen uiteraard. Dus morgen even heerlijk er voor gaan zitten.
Groetjes
Marja

Esther zei

Ik heb ook gekeken wat heeft ze hem prachtig op het doek gemaakt. Om super trots op te zijn, groetjes Esther.

Judy zei

Echt super! Leuk om het schilderij hier nog eens goed te kunnen bekijken!

Francien zei

Ik vind het prachtig en zo goed getroffen !! vond het leuk dat het gelijk een glimlach op zijn gezicht bracht en hij "gaaf"zei.....je kunt zeker heel trots zijn op Amke en het is een prachtige meid!! bravo Amke!! groetjes Francien.

ida zei

het schilderij is heel mooi geworden, ik heb het helaas niet
gezien maar er komt vast wel een
herhaling..

groetjes Ida

Hermien (Sproet) zei

oh, jee, gisteravond...niet naar gekeken, ik ga checken bij uitzending gemist, ik wil natuurlijk jouw dochter wel eens ´in het echt zien´ ....
Het schilderij maakt em jonger ;-) knap gemaakt, maar niet zo mijn smaak..Wel helemaal Amke!
Ik geloof gelijk dat je gloeit van trots!

Hermien (Sproet) zei

Oh, ben ik een muts, je hebt de link al gegeven, vanmiddag kijk ik!!

ArtMus zei

uiteraard heb ik gekeken .....het is 1 van mijn lievelings programma`s.
Toen ik het werk van jullie dochter zag dacht ik "die gaat het vast lastig krijgen met dit model " maar .....het resultaat is heel verrassend en heel gedurft eigen.

Wat een ontzettend leuke belevenis!!!!!!

Hermien (Sproet) zei

Heeeeeee, ik heb gekeken en zag een dochter van haar moeder, ze lijkt echt op je!!

Jeany zei

zelfs ik ben trots, mijn buuf was hier, dus ik zei telkens das de dochter van mijn marleentje hahaha, jammer dat ze niet gewonnen had, ik vond haar schilderij het beste hoor!!!

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ohh sorry ik ben vergeten te kijken (ziek kind thuis) ik ga even op herhaling kijken.
Maar wat een prachtig mooi schilderij heeft ze gemaakt!!!
lieve gr Jacqueline

Hannie de Beer zei

Leuk om hier het bijzondere werk van je dochter nog eens te zien! Als ik had mogen kiezen,was het dit schilderij geweest!

Iezie zei

Marleen, heb helaas de uitzending ook gemist, daar ik onverwacht bezoek kreeg. Maar ik ga het zeker terugkijken, wil het echt wel zien. Het schilderij vind ik in ieder geval prachtig. Super! Ben maar trots op haar!
Groetjes,
Ini

iene zei

gisteren gekeken via uitzendinggemist, heel mooi en apart!
groetjes
Evelyn