DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

3 maart 2012

AWARDS

Van Linde kreeg ik The Versatile Blogger award.

En van Janien van de lappenkast een Liebster blog award.

Dankjewel! Voor jullie dit hart via mijn blog.

Ik heb vernomen dat niet iedereen blij is met een award, althans niet met de spelregels denk ik.
Ik kan geen blog noemen dat ik niet leuk vind, dus deze awards gaan naar alle creatieve blogs.

Iedereen van harte gefeliciteerd!

En ja, dan iets over mezelf schrijven.

- Daar ben ik minder goed in.
- Ik ben gelukkig getrouwd met Bert. Bert is een lieverd.
- Wij hebben 2 kinderen. Een zoon en een dochter.Ook al van die schatten, incl. onze schoondochter en -zoon.
- Wij zijn opa en oma van een lieve kleindochter van ruim 3 jaar.
- Ons 2e kleinkind zit nog lekker bij mama in de buik tot juli. Leuk spannend.
- Ik kan de hele dag creatief bezig zijn, maar er moeten ook andere dingen gebeuren.
- Bloggen en blogvriendinnen maken me blij.  Er wordt elkaar het goede  gegund.
- Ik hoop ook anderen te kunnen inspireren.
- Mijn wens is dat ieder mens lekker zichzelf kan zijn/blijven en dat dat goed genoeg is.

Nogmaals dankjewel voor het fijne meebeleven met de tv uitzendingen van onze dochter.
Even voelde het alsof ik zelf voor tv was geweest. :-) Zoooveeeel lieve reakties.
Ik heb ze stuk voor stuk doorgegeven aan onze dochter Amke. Ook namens haar....

DANKJEWEL!

1 opmerking:

Jeany zei

Altijd lief als je een award krijgt, maar ik ben eerlijk hoe lief ook bedoeld, ik doe er niet meer aan mee. Maar...... Je verdiend ze wel hoor!!!