DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

8 oktober 2010

POST.

Email is handig, maar post krijgen blijft leuker.
Zonet ontving ik van http://funny-freckless.blogspot.com/
de Lathyruszaadjes.
Met zo'n onwijs mooi kaartje er bij!!!
Ik snap niet hoe je dat gemaakt hebt. (in details)
Hartstikke bedankt!!

Ik vond dit zo'n leuke ervaring, dit uitwisselen van een creatie.
Ik sta open voor zulke leuke akties.
Zelf durf ik het nog niet op te zetten, misschien later.
Eerst nog even leren van andere bloggers.

6 opmerkingen:

Miek zei

OHHHHH wat leuk om zoiets met de post te krijgen. Ziet er prachtig uit!
Grtjs Miek

Anoniem zei

Dat ziet er idd leuk uit!

En je leert er altijd van!

Leuk toch!!!

Groetjes Thea

Hermien (Sproet) zei

Heeeeeeeee, daar is mijn kaartje al!

Leuk staat ie, in de roze omgeving ;)

Fijn dat je er blij mee bent! Enneh, je durft vast wel hoor! Swappen maar! :D

Anneke zei

Jullie wisselden dus bloemenzaadjes uit, wat leuk! Mooi kaartje en aangepast label, superleuk zulke post!!

Kris zei

Hoi Marleen! Leuk dat je mijn volger bent geworden! Ik neem meteen een kijkje op jouw blog. En ik zie dat jij ook al zo blij wordt van reacties en kaartjes en post! Leuk leuk leuk! Ik ben pas net begonnen, je was pas mijn 7e volger, ben jij al lang bezig? Ik zie dat je al veel pageviews hebt! Goed man! Ik ga ff verder neuzen op je blog! Ik vind die knuffels leuk. Okay tot blogs! Lieve groet Kris

Anoniem zei

Hi Marleen!
Wat ben je toch leuk bezig met jouw hobby's.
Leuk dat ik nu ook mee kan doen met reacties.
Lieve groet van je zusje