DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

4 oktober 2010

TILDAHAAS.

En nu maar hopen, dat ik er nog een paar vriendjes bij krijg.
Ik zit hier zo alleen.
Ik heb gezien dat DEKA (Marleen) ook een roze handdoek heeft gekocht.....
Wie weet wordt het een meisjeshaas.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihihi.....zal dus van de kleding afhangen of dit een meisje of een jongen is???

Ik ben benieuwd!

Groetjes Thea

Ascension zei

Es una tilda preciosa, me encanta el conejito.
besitos ascension

Francien zei

Oh wat een lieverd...heel knap gemaakt...denk dat het alleen zijn niet lang zal duren....groetjes Francien.

Jeany zei

hahaa, dat denk ik vast wel want hij ziet er zo leuk uit,