DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

29 november 2010

HOUT.KAART.

Ik dacht, wat op papier kan, kan ook op hout.
Hier heb ik distressinkt, acrylverf, stempels en sjablonen gebruikt.
En heb wat inspiratie bij onze noorder medebloggenoten gehaald. (Tekst.)



Help, ik kan niet meer stoppen. :-))

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Marleen,

Ze zijn stuk voor stuk juweeltjes!! Mooi gemaakt!

Allen zullen ze wel met een plof op de deurmat terecht komen, niet??(lol)

Fijne avond,ga je sneeuwballen gooien?

Hermien (Sproet) zei

Wauw Marleen, hoe verzin je het, een creatieve geest, dat is duidelijk! (de wit-blauwe hebben mijn voorkeur)..wat ga je ermee doen!? ik denk niet dat ze door de brievenbus passen?

Verslavend, dat stempelen dus! LEUK

Jeany zei

hahaa, ja dat kan ik me voorstellen, en het is je ook goed gelukt, wat een ideeen heb jij, :) geweldig meid, hoeveel postzegels moeten erop ☺

Esther zei

Wat een leuk idee en ze zien er erg mooi uit. Groetjes Esther.

Anneke zei

Super idee, heel mooi!!!

Katleen zei

amai,zo mooi,wat heb jij toch een super inspiratie!!echt heel mooi,tip voor postzegel,per 50 gram is het één postzegel denk ik?

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Wat een super leuk idee zeg.
die stempels geweldig.
je kunt er echt alle kanten mee op.
liefs Margarita je swapsister :)

crea annemieke zei

Wat een heel erg leuk creatief idee.
Hier ga ik ook vast iets mee maken.
Alleen niet zo gemakkeljk om te versturen denk ik..... misschien om weg te geven....
Daaaag Annemieke

DEKAKADO zei

Ja hoor, inderdaad om weg te geven aan vrienden of familie die dichtbij wonen.
Groetjes, Marleen.

Karlina zei

Hoihoi,
Dank je!
Ook leuk dat je volger bent geworden!
Wat heb je gemaakt met de klei, daar ben k wel benieuwd naar :-)
Deze 'kerstkaarten' zijn ook errug leuk zeg!!

Groetjes Karlina

DEKAKADO zei

Karlina wil je even contact met mij zoeken via mijn mailadres?
Ik kan je dan uitgebreider antwoord geven op jouw vraag en ik heb een paar vragen aan jou vwb je ene blog.
Groetjes, Marleen.

Bianca Kalksma zei

Haha ohoh verslaafd aan stempelen en nu overal op willen gaan stempelen... maar dit is mooi geworden op het hout!