DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

13 januari 2011

WORKSHOP.

DEZE WEEK ZAG IK vele uren verstrijken in de workshop LET IT LOOSE.

Het waren geweldige uren.
We moesten in de 1e les op papier uitbeelden wat we uit ons raam zagen.
Dit, nadat we het hadden opgeschreven.


Het geschrevene mocht je verwerken op het papier.
Ik ben een beetje mijn eigen gang gegaan en heb het idee losgelaten, dat ik precies volgens de opdracht te werk moest/mocht gaan.
Vrijheid staat vooral voorop bij deze cursus.
Psss. we hebben geen serre hoor, maar dat is ook vrijheid. Het zou niet misstaan trouwens.

Het resultaat van les 2 komt op DKcreatief

15 opmerkingen:

Judy zei

Wat een mooie dingen zijn dat geworden!
Grappige opdracht, het lijkt me wel heel moeilijk.

Jeany zei

zucht.................... heeeeeeeeeeeeeeeeeeee.............. tja............... pfehhhhhhhhh............................

Mooi, gewoon mooi!!!

Hermien (Sproet) zei

Hoi Marleen, dus jij OOK al aan de let it loose! talent hoor! Ik vind het goed geslaagd!

Jolette zei

Ik vind je pagina echt super geworden!
Zag net nog even je eekhoorn op de foto...staat die ook beschreven op je tekst in je pagina?

Unknown zei

Mooi uitgewerkt en jammer van die serre maar misschien ooit
Liefs Gea

Anoniem zei

Goh Marleen,

Wat is dat mooi!!

Die eerste foto met het vogeltje!!! Geweldig!

Liefs hartje Thea

Judith zei

Hallo Marleen,
Jouw uitwerking is super geworden. Leuk dat je je eigen stijl hebt gebruikt en je pagina strakker is, dan de golvende opdracht. Succes met de volgende. Fijn weekend, groetjes Judith

Grietje zei

Prachtig, mooi gedaan zeg!

Roos zei

Interessante cursus!

Fien zei

Val van je ene blog in de andere en van de ene creatieve uitspatting in de andere, wat mooi!

Marit zei

Prachtig Marleen, en ik gun je van harte een hele grote serre met veel vogels en eekhoorntjes in de tuin! Geniet van het weekend!

Thuis bij Tjits zei

wat een leuk blog heb je:) kom hier via via terecht en heb me meteen aangemeld als volger, wil niets meer missen!!

lieve groet, Tjitske

Cindy at her Country Home zei

Oooohhhh Marleen, jij maakt me sprakeloos met je fantastische talent!
Even weer teruggelezen bij je, erg leuk weer en sorry MOEST je allerleukste vest even aantrekken lieverd, die is echt héél en TÉ leuk!
En voor mijn toilet thuis heb ik uit een paar posten terug wat van je toiletpapier creaties meegenomen en ik zal ervoor waken dat er niemand zijn .... mee af veegt hihihi!
Dikke zoen van Cin x

crealientje zei

Leuk! jij bent ook van alle markten thuis. Deze week wil ik ook een poging wagen, met DWZI, een nieuwe uitdaging eens kijken hoe me dat de komende weken afgaat.

Anoniem zei

Dit is echt iets anders. Wel heel leuk en mooi.
Je kan er wel lekker jezelf in kwijt.
Groetjes je zusje