DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

14 februari 2011

AWARD.

Wauw, kreeg ik me daar toch een award van Gea.
Dankjewel. Erg fijn, ik ben er blij mee.

Nu mag ik de award aan anderen doorgeven.

Ik vond het moeilijk om te kiezen, maar heb besloten een award te geven aan

1. Janine, omdat ik veel van haar geleerd heb.
2. Margarita, omdat zij een blog heeft waar ik de hele dag wel naar kan kijken.
3. Bianca, omdat zij de actie Each Card is Unique organiseert en ik dit erg kan waarderen.



Er zijn een aantal voorwaarden aan deze award verbonden nl.

1. Je maakt een verwijzing naar de blog of persoon van wie de je award hebt gekregen.

2. Geef deze award door naar 3 of 5 van je lievelingsblogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blog.

3. Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een award hebben gewonnen.

4. Het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt besteed aan nog niet zo bekende of beginnende blogs.



Ik hoop van harte dat jullie deze award door willen geven om er anderen weer blij mee te maken.
 
.

4 opmerkingen:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

O lieve marleen ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet.
wat onzetten lief dat een Award van jou krijg.
ik word er verlegen van :)
super lief en super bedankt.
ik ga er echt voor zitten om te kijken aan wie ik die weer door kan geven .
er zijn zo veel mooie blogs met zo ontzettend veel inspiratie waaronder jou prachtige blogs.
je krijgt van mij een mega dikke knuffel en ik ga er meteen mee aan de gang.
Liefs Margarita

Unknown zei

Van Harte met je award.
Fijne avond.
Groetjes Brigitte

Jeany zei

wat lief van je meid, ik voel me echt vereerd. heel hartelijk dank voor je lieve woorden. groetjes van janine

Elizabeth zei

gefeliceteerd hoor.. wat leuk zeg. Groetjes.