DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

3 februari 2011

KINDERGEBAKJE.

Vandaag een kindergebakje, gemaakt van gips en kraaltjes.
Ik vind zoveel stijlen mooi, maar die passen niet bij elkaar.
Vandaar dat ik ze apart op mijn blog zet.
Je kunt het gips ook nog een kleurtje geven bijv. roze.Krijg je weer een ander plaatje.

Je giet modelgips in bakvormpjes, laat dit drogen en versieren maar.
Kijk voor de verwerking op het pak.


5 opmerkingen:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Hoi hoi lieve Marleen.
wat is dit leuk zeg.
ik wil ze ook gaan maken.
maar als ik het gips in mijn bakjes giet gaat het er wel weer makkelijk uit?
of moet ik de bakjes ergens eerst mee bewerken?
dit is echt helemaal te leuk ik zie ze al liggen leuk voor decoratie:)
en die slingers van vlindertjes helemaal te gek .
ik hoor het wel van je.
liefs en knuffies Margarita

Susi zei

Wat mooi!!

Judy zei

Je bent lekker aan het "bakken"! Grappig!

Jeany zei

wat een idee he, zo leuk, ook om kado te geven. toppie hoor.
liefs van mie

Unknown zei

Wat lief dat je laat zien hoe het moet.
Ze zijn echt super leuk.
Groetjes Brigitte