DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

6 februari 2011

POST.


Lag me daar gisteren weer iets gezelligs op de mat voor de deur.
De postbode had een dikke envelope gebracht. En dat is zooooo spannend.
Kijk wat er in zat. Van Jolette. Een bedankje. Nou ja, "je"?




Jolette, lief van je, DANKJEWEL!!

Eeen knap! stukje origami.
En dat nav de give away van een kussen met daarop een foto, uitgekozen door  de winnaar.







Jolette, ik ben er super blij mee.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Heel mooi
Wat kun je blij worden van iets kleins

Jeany zei

wat een schat is ze toch he, en wat maakt ze mooie dingen, lucky u, maar ja, zij was ook lucky met jou kussen ☺

Jolette zei

Fijn dat het heel aangekomen is en dat je de losse letters al meteen ontcijferd hebt!!!

Unknown zei

Wat een leif pakje zeg.
Fijne avond Groetjes Brigitte

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Zo wat lief zeg.
en wat knap gemaakt.
het is altijd heerlijk om verast te worden.
knuffies Margarita