DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

14 maart 2011

KAART.

Voor een lieve vriendin heb ik dit kaartje gemaakt.

En deze materialen heb ik oa. ook nog gebruikt.
Ze schilderde laatst 2 potten lichtblauw bij mij thuis voor haarzelf. (Knutselmiddag)
Ik heb een stuk (antiknoeipapier) van haar als uitgangspunt genomen.

5 opmerkingen:

susie zei

Prachtig kaartje Marleen !!
En je schaapjes zien er heel mooi uit !

Prettige week nog :)

Jennifer zei

Hele leuke kaartjes!
Mooie vlinder trouwens.

Unknown zei

Mooie kaart.
Leuk dat je haar knoeipapier gebruikte.
Mooie kleuren zo bij elkaar.
Groetjes Brigitte

milena60 zei

Сколько красоты вокруг....спасибо за позитив...

Petra Tillmann zei

Wat een leuke kaart, Marleen! Mooie vlinder ook! Daar zal je vriendin vast heel blij mee zijn!