DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

25 maart 2011

POST.

Het was leuk om mee te doen met de swapactie van de Nederlandse swappers.

 Ik mocht een sleutel-, tas-, kasthanger maken voor Elly en en Elly maakte een prachtige sleutelhanger voor mij.

Neem een kijkje op haar blog, want ze maakt fantastische kaarten. Stuk voor stuk knap en kunstig.
Dit heb ik voor Elly gemaakt.



Dit kreeg ik van Elly.
 Elly ik ben er hartstikke blij mee, Dankjewel. De hanger heb ik meteen aan mijn tas gehangen.

En van Anna kreeg ik deze verrassing.
Een omkeerbaar boekje met een tovertruc erin verborgen.
Ik kreeg dit als bedankje voor haar gewonnen give away bij mij bij DKcreatief. Van het muziekpapier en een vlinder van haar prijs heeft ze er een schattig kaartje bij gemaakt.
Anna, bedankt voor dit lieve kado.


Anna haar blog straalt zoveel gezelligheid uit.

10 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

wat maken jullie ontzettend leuke dingetjes voor elkaar, ik vind de hangers zo leuk!!
en wat lief van Anna:)

fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

Unknown zei

Wat een crea- bea's zijn jullie, erg mooi gemaakt. Fijn weekend, Nicole

Jeany zei

dat heb je goed beschreven, omekeertasje ☺ ik herkende het gelijk, kunstig is dat niet waar? En jullie sleutelhangers zijn beide beauties, mooi meid, en wat leuk zoiets te maken. Ik zit hier te puffen, moet en zal de doos vandaag af krijgen, ☺ doeg meid,

lieve groeten van mie

elly zei

hallo marleen
nou hij hangt aan mijn tas hoor
ik vind hem helemaal toppie
groetjes elly

Esther zei

Wat een leuke ruil. Fijn weekend Groetjes Esther.

Unknown zei

Mooie sleutelhangers maakte jullie beide.

De kaart die je kreeg is een leukie.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

Marjanne zei

mooi zeg!! beide hangers en het omkeerboekje ziet er heel ingewikkeld maar mooi uit!

Jolette zei

Leuke swap.
Jullie hebben alle twee mooie sleutelhangers gemaakt!

Anja zei

Hoi,
Ze zijn super gaaf zeg.
Gr Anja;o)
Enne swappen is gewoon zo leuk he,hihi

Kethy zei

Hallo,

Wat een leuke dingen maken jullie. Heb je die vlinders ook zelf gemaakt? Ik heb iets met vlinders.

Groetjs,
Kethy