DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

23 augustus 2011

KADO.

Voor een jarige heb ik een wijnglas geetst met zijn naam en wijnranken.

Daarna heb ik geprobeerd het leuk in te pakken.
En natuurlijk hebben we er een fles overheerlijke wijn bij gegeven.


9 opmerkingen:

Anneke zei

supermooi en persoonlijk glas!

Judy zei

Wat een leuk en mooi kado! En kunstig ingepakt! (en gefeliciteerd, geloof ik!)

Unknown zei

Wat jammer dat ik niet jarig ben en dat ik niet Bert heet
Heel erg mooi en een persoonlijk kado

DEKAKADO zei

Mijn Bert heet ook Bert :-), maar dit glas is voor een andere Bert.

Elizabeth zei

Dat is een leuk kado om te krijgen!

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een leuk en persoonlijk kado.... nog mooi ingepakt ook.

Jeany zei

dat ingepakte glas alleen al is een kadootje meid, bert zal er met veel plezier uit gedronken hebben ☺

Jolette zei

Da's nog eens een origineel en persoonlijk kado!

Unknown zei

mooi en heel persoonlijk kado.
hij zal zich niet meer afvragen welk glas de zijne is.
Groetjes Brigitte