DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

24 november 2011

HART.

Wat je met een styropor hart al niet kunt maken.

Ik heb ze eerst beschilderd met witte acrylverf. Daardoor kregen ze een stenen stofuitdrukking.

De harten heb ik bestempeld en verwerkt met ander decoratiemateriaal.




12 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

wat een lieve poppetjes zijn het geworden, zo schattig ook met dat mutsje en sjaaltje!

lieve groetjes, Tjits

Unknown zei

DAT HEB JE HEEEEEEEL ERG MOOI GEDAAN
Wat een goed idee

Esther zei

Wat leuk weer vooral je popjes vind ik Prachtig Groetjes Esther.

Bianca Kalksma zei

Wat leuk!!!! Super leuk!!!! Wow!!!! Komt ie ... ge wel dig :)! Nee, zonder gekheid, wat is dit ontzettend leuk!! Heb je de mutsjes en zo ook zelf gemaakt? Je bent echt een creatieve duizendpoot!

Francien zei

Wat heb je dat weer super bedacht Marleen...elke keer als ik in een hobby winkel ben neem ik ook altijd styropur hartjes en ballen mee...ik bekleed ze met stof of mozaiek ze...maar dit is ook heel creatief zeg....en een briljant idee weer...zo knap gemaakt....groetjes Francien.

Anneke zei

Zoooo leuk, ik doe hier altijd massa's inspiratie op!

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat een super leuk idee zeg!!!

Gr Jacqueline

greet's foto's zei

wat een enige sneeuwpopjes,heel leuk gedaan.ik brij en haak ze heb er al heel veel en zet ze met de kerst neer.

groetjes greet

vrouw Hommel zei

Wat een ontzettend leuk idee en ook weer zo mooi uitgevoerd , werkelijk prachtig.
groet

Anoniem zei

Hoi Marleen,

Wat een geweldig leuk idee!! Scattig zijn ze, je popjes!!

Fijne zondag.

Liefs Thea ♥

Yvonne zei

Wat een waanzinning leuk en gaaf idee Marleen!!! Wat kun je hier veel leuke decoraties en cadeautjes mee maken. Echt super mooi gedaan ook!
Lieve groetjes van Yvon

Jolette zei

Wat eenschattige poppetjes!!!