DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

4 juni 2012

POST.


Van Regina kreeg ik leuke post.
2 ATCtjes en een heleboel mooie, creatieve inspiratie.

Dankjewel.!
Het was zo leuk om deze post te ontvangen.
Ik ben er blij mee.

11 opmerkingen:

Jeany zei

Leuk die kaart met die theepot, en waarom kreeg je zoveel moois, je verjaardag is nog lang niet, hihihi

jokiedebeer zei

Leuk al die blogs van je. Ik ben er een aantal gaan volgen. zie dat je ook encausting art doet, leuk doe ik soms ook

groetjes joke

(en leuk dat je ook bij mijn dochter bent wezen kijken zal ze erg waarderen)

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Leuk en mooi de ontvangen kaartjes marleen. De theepot is gaaf.
groetjes marja

Jolette zei

Wat een gezellige post op een druilerige maandag!
Dat fleurt je dag wel op!

Berlinde zei

Wat een leuke spulletjes heb je gekregen Marleen. Die ATCtjes zijn ook heel mooi!
Lieve groetjes, Berlinde

joke zei

Dat is nog eens leuke post!

ida zei

wat leuk om zo kadootjes te krijgen!

groetjes Ida

Yvonne zei

Mooi kaartjes, mooie spulletjes, jij bent goed verwend! Wat een leuke verrassing.
Veel plezier ermee.
Groetjes van Yvon

Regina de Koning zei

Leuk dat je het op je blog hebt gezet. Oké je had het beloofd. Geniet van al die spulletjes en veel plezier ermee.
Tot blogs, Regina

Maia zei

Leuk zeg maar inspiratie heb jij volgens mij niet meer nodig, wat een mooie dingen laat je zien op je blog(s)!
Leuk ook dat je bv uit "overig "aquarelmateriaal nog zulke leuke cup cakes maakt!
Dank voor je reaktie op mijn blog.
Fijn weekend
Groetjes Maia

Marga zei

Wat een gezellig blog heb je. Groetjes,
Marga