DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

31 oktober 2012

EEN MEISJE.

Nee hoor, we zijn niet alweer opa en oma geworden, maar dit patroontje heb ik gekocht tijdens de creatiefbeurs in Hardenberg.
En ik vermaak me kostelijk tijdens het oppassen op onze 2 kleindochters.
Want tussendoor komen deze snoeperige petit fourtjes tevoorschijn.

Een gezellig werkje voor op de bank.


Kijk ook even op ons blog MARBERKERAMIEK.
Dat zijn geen werkjes voor op de bank.

13 opmerkingen:

Redeker zei

wat een lieve creaties!

Hermien (Sproet) zei

lekker zoetsappig meisjesachtig! Leuk idee!

Unknown zei

Wat een schatje.
Groetjes brigitte

Berlinde zei

Ziet er heel leuk uit Marleen!
Lieve groetjes, Berlinde

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat lief en heel erg mooi Marleen. En lekker met de petit fourtjes. Gaaf werk.
groetjes Marja

susie zei

Oh Marleen wat is dit schattig !! :)
Mooi werk !

Jeany zei

Ahhhhhhhaaaaaa, je bedondert de boel.... Das niet echt snoep.... Dat is vilt!!!! Kom hier met dat patroon dat wil ik ook wel hebben hahahaha, super super leuk Marleen, zo nu moet ik kennelijk naar de keramiek afdeling gaan 😳

Judy zei

Wat leuk, Marleen! Jouw handen zijn altijd bezig, geloof ik!

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Mmmmjammmm dat ziet er echt heerlijk zoet uit :-)
ziet er echt super uit net echt.
Groetjes Jacqueline

Jeanine zei

Gelukkig zijn ze niet om op te eten, want daar zijn ze veel te mooi voor!!!

Groetjes,
Jeanine

Iezie zei

Oh, wat zijn ze leuk Marleen. Echt super.
Heb ook bij de keramiekblog gekeken. Wat is dat mooi zeg, schitterend.
Heel veel groetjes van
Ini

creanja zei

wat een bijzonder mooie creatie zeg!schitterend!
groetjes anja

Yvonne zei

Heel schattig! Lekker meisjeskleuren, ziet er ook heel lekker uit, hoewel ik denk ik toch maar niet mijn tanden er in zou zetten, ha ha!
Prachtig gemaakt Marleen!
Lieve groetjes van Yvon