DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

14 mei 2013

EEN PEN IN VOGELVLUCHT.

Een "Pen in vogelvlucht" is een boek, geschreven door Brigitte van den Broek.
Het is een gedichtenbundel met 188 blz.

We kenden elkaar niet, totdat ze mij vroeg of ik de cover voor haar boek wilde maken.
Ze had gehoord dat ik (Marleen Hulsbos) aquarellen maak. Kijk evt. hier.

En natuurlijk vond ik dat erg leuk om te doen.




5 opmerkingen:

ida zei

Wat mooi!!..en wat superleuk dat
je hiervoor gevraagd bent!

groetjes Ida

Jeany zei

Hee ze is er weer, wat mooi meid deze cover, het boek is al geslaagd alleen door deze kaft ;)) moooooooiii

Redeker zei

mooi zeg! en leuk dat je dit mocht doen!!

Iezie zei

Wat leuk dat je gevraagd bent voor een boekcover. Ik vind het er fantastisch uitzien. Heel erg mooi.
Heel veel groetjes van
Ini

Berlinde zei

Wat is dit prachtig Marleen en leuk dat je dit hebt mogen doen!
Lieve groetjes, Berlinde