DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

12 december 2010

KUSSENS.

Kraamkado.
Ik heb de geboortekaartjes gescand en daarna geprint op stof.
Daarna heb ik de prentjes op witte stof genaaid met een zig-zagsteek.
Daaromheen stroken hollandse stof genaaid.
Meteen ook nog maar een kussen voor het 1e kindje gemaakt.
Ze hadden dezelfde soort geboortekaartjes.
Leuk zo samen he?

11 opmerkingen:

Unknown zei

Heel leuk en orgineel bewaar kado
Je bent ook altijd bezig hé
Groetjes Gea

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Dit is wel zo ontzettend leuk gedaan Marleen.
liefs Margarita

Maaike zei

Oh dit is echt een fantastisch cadeau, de ouders zullen echt zooo blij zijn!! Geweldig wat een goed idee en mooie uitvoering...
liefs van Maaike

Hermien (Sproet) zei

Hihi, Marleen, ik begin bijna te vermoeden dat je een kast vol met mooie dingen hebt liggen, zoveel maak je!!

Dit is ook een erg leuk idee, dat geboortekaartje op een kussen!

Goed weekend nog!

Hennie zei

Wat een mooie kussens, Marleen! Zo kun je een heel persoonlijk kado maken! Super!
Groet, Hennie

Marina zei

Die stofjes, zo zalig hollands, heel mooi!

Esther zei

Wat een ontzettend leuk idee, heel origineel.Ideetje om te onthouden. Groetjes Esther.

Ascension zei

Que preciosos cojines, me encantan!!!
besitos ascension

Anoniem zei

Hoi Marleen,

Dat is zeker leuk!Goed gedaan hoor,ik denk dat ze heel welkom zijn!

De ouders hebben zeker hun inpiratie opgedaan bij zo'n Hollands stofje! Denk je ook niet?
Het is een heel leuk idee!

Fijne week, liefs Thea

Karlina zei

Wat een ongeloofelijk LEUK idee!! Die ga ik heel goed onthouden!
Zo'n persoonlijk kado valt altijd in de smaak lijkt mij!

creanja zei

wat een leuk idee zeg! erg orgineel, je moet er maar opkomen!