DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

11 december 2010

TADAAAAAAM.

Wat een onovertreffelijke swap.
Margarita, ik ben er zoooo blij mee.
Je hebt er zo veel zorg aan besteed.
Het ziet er allemaal erg gezellig uit.



En hier kwam al dat moois uit.

Nogmaals DANKJEWEL!!!

3 opmerkingen:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Lieve Marleen.
ik ben zo ontzettend bij dat je het leuk vind.
en wat heb je het allemaal mooi op de foto gezet.
de eerste foto met die lampjes en die zwarte achtergond echt heel mooi gedaan .
heel veel liefs en dikke knuffel Margarita.
en o ja ik ben erg benieuwd naar de post van het mooie muziekpapier:)

Marina zei

Wat een mooie swap, de zorg en liefde waar hij mee gemaakt is straalt ervan af! Heerlijk die kerstswap niet, veel plezier dames. Volgend jaar doen we vast terug mee. Heel leuk blog heb je trouwens.

Esther zei

Wat een leuke swap. gefeliciteerd, groetjes Esther.